I loved Josh's South Park! He's really good
| Started By | Comment | ||
|---|---|---|---|
villapipo |
|||
|
Kimmel is on Jim and they have free net-tv, you should check if you find it there.
I loved Josh's South Park! He's really good
Rudolph. Hardest working animal in snow business.
|
|||
IntellektuElli |
|||
|
Ah, true. Villapipo knows everything.
Hey good luck with your studies! I'm sure you'll find yourself from an interesting job after graduation.
|
|||
Katsku |
|||
|
I tried to look the JIM net-TV but it can only be seen within Finland, bummer.
I've been listening Josh basically constantly for a few weeks now. Everytime I go to the city on a bus by myself I listen to his songs on my phone's player. Can't seem to get enough. I only have some of the songs so I can't wait to get the CD's and hopefully be able to put them on my phone. Trying to desperately find a summer job back home in Jyväskylä. Seems pretty hard even with the current financial state and my summer break starts in the middle of June and lasts until the beginning of October. Most jobs start already in May or require an interview or training that I don't have. |
|||
villapipo |
|||
|
WHAAAAAAT!!!! What kind of a job are you looking for? I could try to pull some strings, I have connections here. Yes, I do mean HERE.
No! Take me, take me! |
|||
Katsku |
|||
|
Basically any summer job that pays fairly well to finance my studies. x) And one that I can do.
Give wings to your dreams but don't let them fly away...
|
|||
villapipo |
|||
|
Just a little reminder of a beautiful northern country
Oh, btw, Finland is a perfect place for a holiday. Good heavens. People. |
|||
IntellektuElli |
|||
|
Especially on a rainy day in May... Grinding my teeth here. Happy Europe Day y'all Europeans!
|
|||
villapipo |
|||
|
Mie oon yhessä teatterissa mukana ja sattuipa eräänä päivänä, että ohjaaja halusi minun ja yhden tytön harjoittelevan kohtausta hidastettuna. Kuului
"hidastettuna, kiitos!" ja me ruvettiin MOLEMMAT tekemään ihan samaan aikaan Joshin baywatch-hidastusta asiaankuuluvilla ilmeillä. Molemmat
pysähdyttiin silmät pyöreenä kattomaan toisiamme ja revettiin nauramaan. Selkeästi oltiin katsottu samoja pätkiä juutuupista. Mulla on yks grobaniittikaveri
Good heavens. People.
|
|||
IntellektuElli |
|||
|
Hahah!
|
|||
IntellektuElli |
|||
|
Onpa hilijasta täällä. Täytyy kertoa kun viime viikolla soitti joku lehtimyyjätyttönen savosta ja juteltiin siinä aikamme (en tilannut mitään, kiitos vaan
tarjouksesta). Puhelun lopussa tämä tyttönen muisti että piti sanoa kuinka oli niin äärettömän hyvä tunnari minulla puhelimessa. Jäin miettimään puhelun
jälkeen, että mikäköhän tunnari mahtaa ollakaan, en ole niitä juuri tuunaillu viime aikoina. Josh Grobanin 'Machine' siellä soi. Hyvä kun kelpas.
|
|||
villapipo |
|||
|
Mä kans meinasin pistää Machinen puhelimeen. Kunhan saan sen sinihampaan hankittua... Toi sun keskimmäinen kuva, toi enkeli on ihan uskomattoman paljon mun
pojan näköinen. Siinä koko kuvasarjassa on pari kuvaa, mistä ihan oikeesti järkytyin, on ihan sama ilme ku mun pojalla!
Jokos Elli on varannut lippunsa Semmareiden syksyn keikoille? Mä pistin heti varauksen kun tuli naamakirjassa mainos. Aina ennen oon myöhästynyt pahasti. Niis lipuissa ei kestä kauaa mennä. Good heavens. People.
|
|||
IntellektuElli |
|||
|
Hehe, aika jännä että on niin samannäkösiä ilmeitä.
Varasin liput!!! Heti kun bongasin kiertueen soitin siskolle ja kysyin kiinnostaako lähteä mukaan ja siskohan oli heti messissä. 28.11. Finlandia-talolle mennään.
|
|||
Merja85 |
|||
|
Ensi sunnuntaina Suomen Talent-ohjelmassa koetaan suuria tunteita. Jämsäläisen Markku Laamasen 59, tulkinta You Raise Me Up-kappaleesta saa niin yleisön kun
koko tuomariston kyyneliin.
Saa nähdä, mainitaanko esityksen yhteydessä Joshia laisinkaan...Mä kuristan tyynyni jos YRMU ja Westlife mainitaan samassa lauseessa >:O Toivottavasti tuomareilla on sen verran tietoa päässä että tietävät/mainitsevat You Raise Me Upin olevan JOSHIN (nimikko)kappale!!!! Westlife hiiteen... "Who is Josh Groban? He is an angel sent from Heaven to deliver platinum records unto us." - Sandy Ryerson {Glee 1.03} |
|||
IntellektuElli |
|||
|
Mainitsivatko? Vai kenties Kari Tapion suomenkielisen hirvityksen?
|
|||
Merja85 |
|||
|
Kun Markkua haastateltiin ennen lavalle menoa, niin Markun puhuessa taustalla soi Joshin To Where You Are (JES!!) ja Marku itse sanoi laulavansa JOSH GROBANIN
You Raise Me Up:in (JES!!). Itse esitys oli ihan hyvä, Markulla tuppasi sanat välillä unohtua ja kyllähän yleisön ja tuomarikolmikon reaktio oli amerikan
tyyliin ylinäytelty (tuomariston naiset kyynelehtii ja yleisö taputtaa seisaltaan vähän liian käsketyn näköisesti). Ihan jees esitys oli, ei Joshia voittanutta
kuitenkaan ole;) Saas nähä mitä Markku jatkossa aikoo esittää, lisää Joshia??
Markku on muuten entinen AMMATTImuusikko! "Who is Josh Groban? He is an angel sent from Heaven to deliver platinum records unto us." - Sandy Ryerson {Glee 1.03} |
|||
villapipo |
|||
|
Ammattimuusikko, jonka lajina ei laulu ollut. Eikä ollut nytkään
Mun mielestä siinä soitettiin kyllä taustalla ihan YRMU:ia. Oli hyvä veto soittaa ihan Joshia siihen vertailukohdan vuoksi, kun ei ihmiset tiedä Joshia, soittavat levyä classic FM:llä ja iskelmällä joskus harvoin vaan. Good heavens. People.
|
|||
IntellektuElli |
|||
|
Oli pakko tuubittaa ja kuunnella. Jooh. Ihmeellistä Amerikan meininkiä on pitänyt tehdä tästä Suomenkin Talentista itkuineen kaikkineen. Kaipa tälle Markulle
nyt joku opettaja hankitaan jatkokierroksia varten niin saa tuosta äänialastaan kaiken irti. Eihän tämä nyt mitenkään Joshille pärjännyt mutta keski-ikäiseltä
suomalaiselta mieheltä kelpo suoritus. Tankero-englannilla äännettynä tietenkin.
|
|||